OSZTÁLYKIRÁNDULÁS BALATONFÜRED

2019. június 17-20.

Osztályommal (5.c.) a tanévet Balatonfüreden zártuk be. Szülői felajánlást kapva és azt elfogadva 4 csodálatos napot tölthettünk együtt. Sajnálatunkra Sági Robi az kirándulás előtt balesetet szenvedett, így ő nem tudott velünk jönni.

Balatonfüredre az iskola kisbuszával és szülői segítséggel jutottunk el. Ezzel a táborral elsődlegesen az volt a célom, hogy a tanév hajrája után levezetve a sok feszültséget együtt legyünk jó hangulatban. Mindenképp meg kell említenem, hogy az osztályom szülői hátterének támogatása nélkül ez a tábor nem jöhetett volna létre. Nagyon büszke vagyok, arra a közösségre, akik hátunk mögött állva segítenek bennünket, anyagiakat, időt, fáradtságot nem kímélve.

Az időjárást csodálatosan „kifogva” elsődleges programunk volt a mindennapos fürdés. A szállásunktól nem messze Füred kis strandján töltöttük a délutánjainkat a 24-25 fokos vízben. Nagy örömömre itt található egy kalandpark is, amit szintén kipróbálhattak a gyerekek. Szülői segédlettel bejutottunk a Balatonfüredi Yacht Clubba, ahol a gyerekek megismerkedhettek a vitorlázás alapjaival. Négy diák ült be egy oktató hajóba, és kint a vízen (csodálatos időben) vitorlás oktatáson vettek részt. Talán mindennek a csúcspontja, hogy egy nagy vitorlással áthajóztunk Tihanyig majd vissza, szintén fantasztikus időben.

Köszönet illeti természetesen Zsemberyné Major Ágota kolléganőmet is, aki mindenben segíti osztályfőnöki munkámat és ennek a kirándulásnak a szervezésében és lebonyolításában is maximálisan részt vett!

Zárszóként csak annyit, hogy minden köszönetem és elismerésem a szülői közösségnek, akik ingyen szállással, ebédekkel, vacsorákkal, fagylalttal, reggelikkel, süteménnyel, gyümölccsel, és minden földi jóval hozzájárult táborunk sikeréhez, így sokat tudtunk spórolni az őszi osztálykirándulásra.